Söndagen 30 Januari.


Gårdagen var lyckad, blev utgång med Natha och lite fler folk och vi spenderade mesta delen av kvällen på Harrys. Idag var det bakis söndag hos Natha och jag var lagom sliten och illamående och bultande huvud. Mindre trevligt.

Kom hem och skulle starta datorn, men den har dött. Troligen moderkortet eller processorn så det är bara beställa nya grejer för ca 1200kr och hoppas att datan startat igen. Kommer dö utan den, tur man har en lillebror dörr i dörr så jag kan ta och låna hans dator när han är i skolan och nu en snabbis på kvällskvisten.

Tackar mig själv för jag köpt tv för utan dator är knappt så jag överlever men hade jag inte haft mina serier att kolla så hade jag gått under. Seriöst.
Nåväl, lite dexter nu och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0