Tisdagen 11 Januari.

Godmiddag. Var vaken minst lika länge inatt, som att vända rätt dygnet blir lätt när man inte känner någon press på att man måste. Ville inte gå upp idag heller, mest för jag stängde av mitt element igår och det var lite kyligt utanför täcket så stanna kvar var enda man ville. Men kom tillslut ur, nu blir det lite serieavsnitt och grejs.

När papi kommer hem med min bil efter jobbet så ska jag ta mig till Pernilla och hälsa på henne en sväng. Tills dess, göra så lite som möjligt för jag är fortfarande inte vaken i mitt huvud helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0