Hej hej, hemskt mycket hej.

Mapi håller på med potatisgratäng som jag önskade till middag idag, hoppas bara det hinner bli klart tills jag ska åka till jobbet. Känner mig stressad då jag oftast äter middag vid tolv, halv ett som senast bara för att hinna komma ut ur matkoman om jag hamnar i de stadiet (;

Någon annan oviktig fakta är att jag självtorkar mitt hår idag för första gången på jag vet inte hur länge. Jag fönar alltid mitt hår för att få det platt och luftigt men eftersom jag ska till jobbet och ha uppsatt hår så kan det ju kvitta hur mycket luft jag har mellan hårstråna (; får ju försöka skydda håret lite ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0