Mätt som en pannkaka.

Har ätit pannkakor till middag idag, papi var snäll och gjorde mat tidigt så jag också fick. Eller ja, jag var den enda som åt så tidigt, dom andra äter väl nu snart. Har kollat ett avsnitt av Criminal Minds samt plockat undan all ren tvätt, samlat ihop de som ska tvättas samt plockat undan lite skräp som legat här och var.

Nu är det snart dags att köra mot jobb, fick ett samtal från mp förut och jag är omplacerad idag, flyttat till den andra fabriken. I smyg håller jag nog tummarna på att dom kör pepparkakshus, vill också känna mig som ny för en dag hahah. Nej jag hoppas nog ändå på mjukstart såhär efter semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0