Skönt att vara hemma.

Jobbdagen har väl gått ganska så fort, sen fick vi jobba över nästan tjugo minuter för att köra igenom alla pepparkakshus som blivit samlade under dagen. Efter det var det springa in i omklädningsrummet och slänga av sig kläderna fort för att jag skulle åka med Vickie och hon brukar vara snabb ifrån jobbet (;

Imorgon är det min tur att vara the driver, så jag har bett Vickie komma lite tidigare än hon i vanliga fall brukar va i OD eftersom att jag inte kör fullt sådär snabbt o galet (; hähä.

Onödig fakta idag: Drack tre klunkar mjölk innan som nästan fick mig att kräkas i vasken, frågade pappa va det var för fel på mjölken. Vadå då undrade han? Jo den smakade typ maskros :S En ny öppnadmjölkpaket med bästföredatum 3 Augusti fick åka ner i vasken för drickbar var den ju inte. Öppna en ny med samma datum och den smakade normalt som tur var.

Nu lite TV tittande (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0