Söndagen 31 Juli.

Är riktigt trött just nu, med all rätt då jag varit uppe sen halv nio imorse. Åkte hem till Natha så att jag var där lite efter tio sen inväntade vi resten av folket för att överraskningsfira Koffe som fyllde år. Ögonbindel och grejer. Förväntade mig en halv spänd stämning men så fort vi kom till paintballbanan så var det ingen konstigt alls. Hur bra o kul som helst. Så överraskningen var då paintball även om alla stissade upp Koffe om att det var typ bandy jump eller något liknande då han är höjdrädd. Taskigt, men roligt som fan att se på :p

Paintbollen var riktigt rolig, första träffen fick jag i huvudet, i håret. Urk. Kändes inte så farligt men rör jag där nu känns det lite. Andra träffen fick jag på revbenet men den räknades egentligen inte då kulan inte gick i sönder så jag gick ut i onödan. Tredje träffade på armen och det gör cp ont där nu så jag tror en nerv blivit träffad för blåmärket syns knappt. Men lätt värt det, dessutom var jag grym i första matchen för jag träffade två stycken som fick gå ur spelet. Woop woop! I sista matcherna låg jag och krälade bland brännnässlor, så jag gick in i spelet :p

Efter spelandet åkte en hög till Åstorp och en till Natha, duschade o grejs sen skulle vi grillat gemensamt men någonstans blev det fel så dom två högarna åt på skilda håll. Vi skulle mötas i Hbg men kom åter på skilda vägar och det regnade och taggandet var inte på topp så vi rundade av ganska tidigt. Natha o killarna tog tåget och jag väntade på min skjuts.

Är nu hemma och som sagt väldigt trött, det blir slänga mig i sängen och kolla på TV men deckar väl fort. Så godnatt peeps, återkommer efter mina sov timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0