What I've done today.

Vid halv tolv idag så packade vi in oss i bilen och körde mot Helsingborg, det blev lämna av grannfrun på ett ställe och sen körde vi resterande (mapi, syrran & jag) till Ikea. Jag var lite inne på att köpa en ny byrå, enbart för att slänga i ett skoställ i ena lådan men blir nog istället att efter mapi's renoveringsprojekt är klart så rivs mina garderober och in sätts nya med utdraget hyllplan för skor! Perfekt för mig med alla mina skor som är liggandes på golvet där dom samlar damm & hårstrån efter att jag fönar håret över dom ..

Efter Ikea blev det byggmax för lite spånskivor och sen blev det en sväng inom Donken. Jag sparade på mig eftersom att jag stämt träff med Sandra och Pernilla där lite senare. Kom hem och lastade av allt och kopplade av släpet på min bil sen gasade jag tillbaka till Örkelljunga och beställde en glass sen satt vi tre och traggade i närmare två timmar.

Nu ska jag överföra lite filmer till min externa hårddisk sen blir det placera sig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0