Dagens bilder, obs nakenfis.

Har ju som sagt legat ute en del idag, när jag blev för varm så hoppade jag ner i poolen. Vi hade ändå tjugotvå grader i vattnet, kändes inte så varmt men skönt o svalka sig. Sprungit runder hela dagen enbart i string, känt mig fri när jag haft huset för mig själv. Sån lust att skaffa eget hus nu, men det går väl över som alla spontana saker jag vill.

Hade sällskap av lille älsklingen.

Solen har varit framme mest hela dagen och på senare timmen kom det moln på himlen.

Mmmm, åt vattenmelon.

Solensstrålar värme gott.

Torkade snabbt upp vattnet från det svalkande badet.


Varit en underbar dag i ensamheten. MJAU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kropp!

2011-06-05 @ 22:02:07
Postat av: Adam

Amen vad tusan My, kan inte hålla på att lägga upp en massa snusk ju ;)

2011-06-06 @ 18:48:22
Postat av: mysaan

Men Adam, jag censurerade ju (;

2011-06-06 @ 18:59:05
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Adam

Jaa men tänk på alla oss som har livlig fantasi...

2011-06-07 @ 22:54:45
Postat av: mysaan

HAHA du är för rolig! (;

2011-06-07 @ 23:04:12
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Adam

Du tycker de e roligt, men vi andra då ;P hahaha. Tänk på oss som kan ta "skada" av de ^^

2011-06-07 @ 23:35:10
Postat av: mysaan

Visst jätte mycket skada :p

2011-06-08 @ 10:09:06
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0