Mår super dåligt.

Pajen var lite rinning i sitt innehåll, tror det var den frysta broccolins fel men annars va den riktigt god. Till detta hade jag en helt vanlig blandsallad & ett glas mjölk.


Efter maten läste jag ut min bok "Den farliga leken", den var bra och jag gissade rätt på mördaren redan i mitten av boken yes! haha. Har powernapat även idag, men nu har jag mått väldigt illa ett tag, känner mig spy färdig och hoppas det går över så ja slipper sjuka mig imorgon, bara morgondagen kvar sen är det helg. Nu ska jag slänga mig i sängen , dricka massa vatten och hoppas på det bästa, fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0