Snart är denna dagen förbi.

Idag har jag sovit bort hela dagen kan jag erkänna, det var riktigt länge sedan jag sov såhär länge. Vaknade första rundan klockan tolv, huset var helt tyst och inga skrik, skratt eller prat utifrån så jag trodde klockan var kanske tio så jag sov vidare och gick upp halv två. Lite ledsen på mig själv men jag behövde väl sova?

Det blev smörgåstårta till frukost och vi bjöd över grannarna, sen har jag varit ute några timmar och sen har det varit skriva namn på alla mina bilder sen igår samt kolla lite tv och läsa i min bok. Nu har jag laddat upp några bilder på face samt några här så får jag ta resterande bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0