Torsdagen 2 Juni.

Godmorgon! Det blev aldrig någon mat bit innan jag stack över till grannarna, jag hitta inget så jag poppade en påse popcorn och tog med över :p Testade den nya sommarcidern och den smakar väldigt mycket björnbär så tycker man om det så tycker man nog om den cidern också men jag tror också det är en sån smak man kan tröttna på snabbt så enbart den varianten funkar nog inte en hel kväll. Smakade även Somersby björnbär och det var samma sak med den, dom smakade ungefär samma..

När klockan började närma sig tolv så gick vi hemåt, kokade lite nudlar och kollade på TV sen lite sömn på det. Imorse stack mamma, pappa (desi?) och grannarna på Gökottan eller va de nu heter. Så halv åtta lämna dom huset, där har vi anledningen till varför jag inte hängde med, sovmorgon är sovmorgon! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0