Full av energi.

Efter att jag tagit min väldigt sköna dusch så tog jag och fyllde ett glas med hustler för att få lite gratis energi. Sen fick jag ju mitt glada samtal från min kontakt på MP om jobberbjudande och grejer. Tjihooo. Kan säga att jag har varit som en stuttsboll sen dess, bara hoppat runder och varit allmänt energifylld.

Sen var det dags att åka hem till farmor och hämta henne, fick med min syrran också. Farmor brukar ju säga att hon inte sett henne på länge så idag lyckades jag. Vi hämtade läskbackar och packade ut oss i bilen igen efter att hämtat Farmor, sen körde vi mot byn.

Blev först en sväng dit och sen en sväng dit, avslutade med att handla på ICA. Som jag sagt förut så gillar jag att handla med henne för man känner ingen stress på att det måste gå fort. Efter ICA så körde vi hem till farmor igen. Tog in hennes kassar och pratade en liten stund sen sa vi hejdå och åkte hem igen.

Just nu sitter jag här och väntar på middag, blir chicken nuggets med ris och sås. Jag är riktigt hungrig och min mage är i det stadie där den snart kommer börja låta som bara den. Nåväl, är nog inte så långt kvar tills det är middagsdags. Yum.

--
So after my work-talk, me and my sister went home to our grandmother. Picked her up and drove to town for some shopping. Even I had to buy some stuff and bought grated cheese and cream because Im going to make potato gratin for dinner tomorrow. Yum.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

jag fick åsså samltal från mp idag

2011-03-31 @ 19:28:17
Postat av: mysaan

har du fått någon tid du ska skriva kontraktet på imorgon? för dom har inte hört av sig till mig igen :o

2011-03-31 @ 19:28:36
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Emmeli

nej men ja ska itne börja

2011-03-31 @ 19:29:23
Postat av: mysaan

nahe okej i see, har du redan något annat jobb eller du vill kanske bara inte tillbaka till kakorna?(:

2011-03-31 @ 19:29:46
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Emmeli

ne vill helst inte tillbaka till kakorna..o sen har ja lite annat..så=)

2011-03-31 @ 19:31:21
Postat av: mysaan

Okej men då så (: hihi, har man något bättre så söker man nog sig ifrån. Jag själv ska söka utomlandsjobb till hösten o sånt så behöver lite pengar tills dess så jag är överglad (:

2011-03-31 @ 19:31:53
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0