Godmiddag.

Tänken var att jag skulle upp iallafall vid elva, jag hade en sådan där hett härlig dröm så jag kom inte upp. Var tvungen att fortsätta drömma, så jag gick upp efter tolv :S Det var dessutom väldigt kallt utanför täcket så jag snoozade så länge jag bara kunde.

Gick upp och satt mig i badkaret och spolade varmvatten på mig själv i evigheter. Nu ska jag föna håret, klä mig och möjligtvis rita ett halvt ansikte i huvudet och sen bär det iväg till farmor.

Inatt vid klockan tre hade jag redan 32 läsare, och nu har jag redan något på 80. Jag tror jag vet var alla kommer ifrån så jag borde skriva mer på Engelska så det kommer sen. Nu ska jag göra mig iordning.

--
I just woke up, took a long hot nice shower. And now Im gonna get ready, cause soon im gonna met my grandmother for some shopping. So have a wonderful day everyone (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0