Lördagen 5 Mars.

Igår var det ett stort alkoholintag, jag blev riktigt full och halva kvällen är försvunnen i glömskan :o


Idag har jag varit bakis nästan hela dagen, när jag fått i mig apelsinjuice hemma hos Pernilla dröjde det inte länge innan jag fick ställa mig hukandes framför toalettstolen och kasta upp det igen. Mysigt värre. Vi kollade lite tv och jag kände att jag återigen fick en släng med extrem illamående så gick in och la mig på toalettgolvet. Råkade somna :o sen vaknade jag till och skulle resa mig, usch mådde illa så la mig ner en liten stund innan jag fick slänga upp resten av apelsinjuicen sen hade jag inget mer i min kropp.

Senare på kvällskvisten tittade även Sandra förbi, sen lämnade jag av Pernilla hos hennes pappa och körde hemåt. Har ont i huvudet, mår illa och ska dricka lite blåbärssoppa och kolla på tv hela kvällen. Mår riktigt dåligt och det känns som en söndag idag. Det är just pågrund av sånna här dagar som jag inte vill dricka, Im not cut out for it, anymore.

Så pausen får hålla i sig, alkoholen får hålla sig väck. Hej mitt namn är My och jag är nykterist på obestämd tid.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag borde se det här inlägget som en wake up-call då jag ska "supa skallen av mig" ikväll. Att vara riktigt bakfull är ingen dans på rosor, får se hur jag sköter mig!

2011-03-11 @ 12:55:25
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0