Några ord om gårdagen då?

Har inte haft orken att lägga stor manke på mina ord idag. Kanske förståligt när jag legat och mått jätte dåligt pga alkoholintaget igår/inatt. Men kan väl säga som såhär, jag var och festade i Perstorp för första gången på nästan 2 år. Det kändes bra, att vara nära hemma och inte behöva tänka på att köra bil eller något sånt. NICE!

Vi hamnade hos Erik och där var mest korvkalas och jag var den äldsta tjejen, nästan i princip äldst på stället också. Sånt gillar jag inte med min åldersnoja. Sen blev det en bilsväng till skogen och tillbaka för där inte var något liv. Hamnade på 18års fest som dog ut lite och hamnade sen hos Joakim på laxen. Mer peeps i min egen ålder så jag trivdes bra där. Så jo, det var en bra kväll igår helt utanför min normala umgängeskrets. Sånt får man prova på ibland också. Så tack Jennie och Ankan för att jag fick haka på er igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0