Solen skiner, idag är jag glad.

Eftersom det var så fint väder så ville jag gå ut, men vad ska man göra? Så jag bestämde mig för att göra rostademackor och en kopp te (kommit på min egna blandning med en påse jordgubbste och en påse vaniljte. yum) sen tog jag en filt, min bok, mobil och Zindy så gick vi ut.


Åt mina mackor i fred sen började jag läsa lite i min bok men då kom Zindy och ville mest busa hela tiden så jag har haft lagom många skrattanfall idag åt henne. Ett tag grymtade hon som en gris, annat så rullade hon runder på rygg och letade efter sin boll och ja väldigt roande har det varit.


Sen kom även syrran ut, hon skulle röka så när hon närmade sig att va klar packade jag ihop mina grejer så gick vi in igen. Det var riktigt skönt väder ute, synd att det blåste så man frös om händerna o så men annars värmde ändå solens strålar en lite. HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0