Thank god for chocolate.

Sen min lillebror skaffade körkort har det varit ganska nice att dra iväg, för man har ändå haft någon som kunnat köra så man slipper tänka på att hitta någonstans att sova osv. Egentligen så gillar jag inte att sova borta, med undantag om det handlar om sova hos en pojkvän när man har en för det funkar. Och igår fick jag ett sug för att leta efter en hemma fest så man kunde dra iväg och dricka lite idag men lillebror skulle själv iväg på födelsedagsfest så där försvann min chans till skjuts så det blir en hemmafredag för mig.
 
Så jag dränker mina såkallade sorger i chokladpudding och fortsätter Greek maratonet ett tag till.
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0