Ett litet alkoholintag.

Tog en paus från tv-tittandet och gick över till grannarna och grillade sen skulle jag skjutsa lillebror till byn för han skulle köpa cigg så jag passa på att köpa lite godis, choklad! Efter det så gick jag in och hamna i sängen framför tvn igen.

Tog en paus till från tv-tittandet och gick över till grannarna, tog en öl och skrattade en massa åt allt flummeri som var där över. Sen kom myggen på besök och myggslingorna tändes. Det blev lite kyligare och jag öppnade en cider. Kylan tog lite mycket av mig och jag kände att nej jag kommer inte dricka mycket mer så jag gick in igen. Nu lite mindre än ett och ett halvt avsnitt kvar av Greek sen är den serien avklarad. Så off I go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0