Tisdagen 29 November.

Jag gillar strul(-a). Vilket som. På jobbet föredrar jag dock strul, utan A i slutet. Kanske inte hela tiden, men ibland. Tiden går så mycket fortare för man har liksom inte tid att kolla klockan och allting bara går i ett svep. Är det på fritiden så tar jag helst med a:et på slutet faktiskt. Mjau!

Min mobil kan inte nås för tillfället, true story faktiskt. Tydligen måste man nu för tiden fylla mobilen med pengar en gång i halv året, vilket jag inte gjort för jag har gratis sms året ut och behöver inga pengar då. Så nu går det varken ringa eller skicka varken från mig eller till mig. Som jag skrev till Jossan; Ruttet fläsk! Varför togs ett år bort? Jaja får väl lösa detta, anledningen till varför jag inte vill fylla med massa pengar är inte för att jag är snål utan därför att mina pengar varar länge och till års skiftet bytar jag både kontantkort och mobilnummer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0