Behöver mer tid.

Man skulle fått spara timmar, lägga undan dom när man känner att man inte behöver dom och kunna ta av dom när man vill ha dom för just nu känner jag att jag hade behövt lite mer tid. Har en timme på mig att duscha, fixa käk, göra något ätbart till jobbet och se så jag har alla saker i väskan, get ready for work och sitta ute i bilen. Rappa på rappa på!

Men zumba passet var givande och nu är väl tanken att skapa ett träningskort så jag sparar lite pengar. Har ju ändå varit där tre gånger på två veckor, måste säga att det liksom är ett stort steg som till månen och tillbaka igen för min del. Är värd ett "fy va du är flitig/duktig" tycker jag men det får jag klart inte.

Aja förutom tidspressen så är väl allt som det ska? En fråga är ju när kommer energin? Nu håller jag ju igång och tycker därför jag borde få energi gratis av det men icke. Längtar fortfarande bara efter sängen och att få sova. Nåväl. Verkligheten är annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0