Fredagen 7 Oktober.

Får börja med att säga grattis till min pappa därför att han faktiskt fyller 50år idag, vilket är något att fira stort! Så grattis grattis.

Det andra jag vill säga är väl att det känns väldigt väldigt meningslöst för mig att sova nu. Dammsugaren är igång, musiken spelas för fullt, familjen är vaken och ska ställa i ordning för dagens kalas så jag kommer bli störd som attans och troligen bara sur om jag inte lyckas. All nighter?

Natten rullade på och efter det blev det afterwork på Donken, vi var fem bilar (och sex personer) som stod utanför en timme och väntade. Vi borde snart få dom att öppna klockan 6 istället för 7 (; Plus jag lyckades flirta till mig hot wings till frukost. Eller ja flirta och flirta, sånt kan inte jag. Men jag sa att jag tyckte dom borde servera hot wings på morgonen så gick han iväg sen kom han tillbaka och fråga hur många jag ville ha, "allvar får jag?" ja idag kan du. Så två påsar och en toast, så magen är proppfull.

Satt på donken ganska länge, vi fyllde halva restaurangen (känns fel o säga restaurang till donken men de är ju trots allt en restaurang). Vi är ett härligt litet gäng som tydligen aldrig får nog av varandra. Gillepower to the people! haha.

Nej jag vill faktiskt sova, även om jag vet att det inte kommer att funka. Borde ge det en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0