Magen kurrar, dags för middag.

Körde till Sandra och mötte upp henne sen tog vi oss till Ängelholm och körde ett zumba pass där klockan fem. Måste säga att jag tyckte det var skit roligt, visst jag har kanske inte världens bästa kordinationer men det kan ju alltid bättras och svetten rann så fräsch kände man sig inte heller men då vet man att man fick ut något av det iallafall. Lätt något jag vill göra igen, dans är något jag kan tänka mig som träning för det är kul o man tränar utan att tänka på det.

Nu kan jag dock inte tänka på mycket annat än att få duscha och mat i magen. Om två timmar beger man sig mot jobb så det har varit en väldigt givande och aktiv dag idag. Imorgon blir det ett nytt pass, med cykel. Blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0