My the driver.

Sov väldigt bra idag tror jag. Vaknade upp och fick smsa lite i halv vaket tillstånd, sen ringde mamma och väckte mig. Då behövde jag köra henne till Hässleholms sjukhus. Hon gick in där och jag satt i väntrummet, spelade lite på mobilen till batteriet blev dåligt sen satte jag mig i soffan, köpte en varm choklad och läste några sidor i en bok. Kunde inte konsentrera mig när en kvinna började gapa att hon kissade blod till alla hon såg. La boken åt sidan och huvudet på soffkanten sen sov jag lite.

Vänta vänta vänta. Sen hörde jag en gubbe säga "hon sitter här", jag tittar upp och då går mamma mot utgången. Tackar den snälla gubben som höll koll mig och min mamma :p

Handlade en jävla massa på maxi, bara för att jag ska bjuda på mat på fredag. Japp! Sen hämtade jag ut mitt andra paket från yves rocher och hoppas dom inte har massa fler saker jag vill ha liggandes i en katalog i mitt paket för då blir jag väl bara mer fattig för jag kan inte säga nej till shopping!

Nu öppna paketet och sen kolla tradera aktioner, halloween närmar ju sig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0