Onsdagen 12 Oktober.

Att det redan är onsdag, oj! Helgen kommer med storm steg bara just för att jag har så mycket att göra tills dess. Städa, handla, tvätta! Oj bäst jag sätter fart. Får bli i eftermiddag, kan inte skjuta upp allt mer. Hm!

Nu är jag hungrig och ska äta lite mat, ledsen för det inte finns någon mer makrill hemma för annars dränkte ju jag knäckebröden med det och de va gott (men kladdigt!!) Får se vad det blir för något idag, i värsta fall får jag väl ta en pan pizza. Så här har ni min första matbild jag la upp på denna bloggen. Nudlar med wok, de är också gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0