Sover du inte på natten,

får du inte sova på dagen heller. Så kan man tro att det är ibland. Sist jag kollade på klockan imorse var den halv åtta, så jag lyckades inte somna tidigt. Eller jo det var ju visserligen tidig morgon men ja. Sen några timmar senare vaknar man av bankande och sågande. Då var det för Ninas kille hjälpte pappa med lite saker till köket. Så tack för den, gav upp sömnen efter ett tag. Väckte mig själv med en dusch.

Eftersom jag gillar lockarna i håret så fick jag ju först locka håret innan jag kunde göra något annat. Permanenta (om det nu är så det heter) är ingen tanke hos mig för jag hade säkert inte orkat ha håret så alltid, plus att lockandet tar inte så långt tid på mitt tunna hår.

Det blev en vända ner till byn för att handla lite ätbara saker inför kommande jobbvecka. Även ett nytt rör med C-vitamin då jag dricker ett glas nästan varje dag. Jag tycker det är gott! Plus jag inbillar mig att det ska va bra för mig som är trött hela tiden, de hjälper säkert inte men jag önskar att det gör.

Nu är det snart middag, riktigt söndagsmiddag med stek och grejer. Gott!! Och ikväll är det jobb som gäller igen, tills dess ska jag ha söndag. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0