Kanske borde tvätta.

Det har nog gått till den gräns att byrålådan är så gott som tom på underkläder, men bara nästan. Kanske det är en hint att det är dags att tvätta, för det är ju lättare än att åka till affären och handla nytt. Billigare också.

Det är nog något fel, jag känner redan att jag vill ha helg. Denna helgen måste jag hålla tummarna att saken blir av annars blir jag lite ledsen. Men med tanke på att vi går mot mörkare o kallare tider så förväntar jag mig inte att det blir något, jag bara håller tummarna och hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0