Lördagen 10 September.

Jag vaknar hela tiden. Sover extremt dåligt. När man till och med vaknar upp med tårdränkt kudde så är det kanske något som är fel. Det är lätt att försöka att lägga tankarna åt sidan, försöka att inte lägga energi på att komma ihåg vardagen men en natt biter det en i nacken därför sanningen finns där även om man försöker att gömma den. Försöker att leva livet normalt även om ens lilla bubbla faktiskt vänts upp och ner. Det är något som är så otroligt fel ändå finns det ingenting i min makt att göra. Maktlös to the bone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0