Måndagen 26 September.

It's sick I tell ya!!! Jag dog lite när jag kom till jobbet, jag skrattade lite när jag kom till jobbet och jag skämdes lite när jag kom till jobbet. Eftersom alla verkade titta på mig o mina vänner log när jag kom in i cafeterian så va de lika bra att göra klart för alla direkt jag sa "Nej jag trillade inte i fredags, jag bölade inte i fredags och jag var inte fullast i fredags" alla skratta och de va bara något kul. Natten rullade på, jag hade en lärling med mig för första gången & det gick hur bra som helst. När natten sen var över och vi slutade tog det ändå en timme innan man var ute i bilen, vi hade nog lite att skratta, prata och dö för. AAE vilken natt det blev mellan fredagen & lördagen, fy fan.

Det bästa av allt när det kommer till kritan, de var nog att dom flesta verkade ha fått snefylla ifredag. Det lättar ju lite på ens ångest om man säger som så. Även om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0