Onsdagen 14 September.

Denna natten har gått himla fort, även inatt har jag varit service person på linjen jag var igår och det har varit mer jobb idag och det gillar jag! Det enda negativa är väl att jag tycker det är tråkigt att man har en stämpel för att man är manpower, tycker att vi har lika mycket rätt att få utvecklas om inte mer (just för att vi inte redan har kunskapen inom vissa områden).

Men jag tänkte inte deppa, en röst är ingen röst om den inte är min egen! Magen är tom då jag glömde mina riskakor hemma igårkväll så det blir en pan pizza sen bums i säng och titta på tv innan jag ska sova. Så natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0