Söndagen 25 September.

Söndagsångesten har kommit över mig för första gången sen jag började jobba natt. Med tanke på mitt fjortisbeteende när vi var ute och festa med jobbet så känner jag väl helst inte att jag vill träffa någon av dom idag. Har dock inte så mycket till val, börjar jobba klockan elva så.

Jag börjar bli lagom hungrig och irriterad, varför har vi inga goa pizzerior i Pp för? Klart var det dagens middag så jag nekade. Det är nog den tråkigaste maten jag vet just nu. Så jag får väl ställa mig vid spisen och laga någonting annat. Negativitet.se ?

Annars är det väl bra, har ingenting att se framemot för vi är så långt ifrån den 25e nästa månad, inget festande på ett tag och inget annat kul. Bara jobb jobb och åter jobb.

Lite såhär vår syn var denna kvällen, suddigt och väldigt mycket wiiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0