Söndagen 4 September.

Jag är inte människa idag, jag är väl inte direkt taggad för att jobba heller men det ska jag göra ändå om mindre än två timmar. Har legat i sängen hela dagen, sovit så mycket jag kunnat. Druckit lite hallonsoda och dragit fram soptunnan så jag kunde kräkas lite för att sen må bättre i tre minuter. Fick mellansyrran att micra en pan pizza som jag nästan ätit upp och sen sov jag nog lite till.

Jag säger nog att det är slut festat för min del ett tag till, visst det var kul igår men jag har så korta helger att jag behöver vila upp mig på dom. Inte supa skallen av mig för att sen åka till jobbet dagen efter. Tror en paus är bäst. Med detta säger jag tack & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0