Evig väntan.

Jag vet iallafall att jag inte behöver åka lika tidigt på lördag. Ängelholms flygplats är skit litet så de räcker gott o väl att man är där en halv timme innan flyget går.

Tog taxi från flygplatsen till det ställe jag skulle till. Taxichaffören verkade inte riktigt kunna följa gpsen men vi kom fram och jag var där två timmar innan mötet började. Sen när de väl startade blev de till att presentera sig tillsammans med de jag övat på hemma, fråga mig inte vad jag sa för jag minns helt ärligt inte. Så nervös att jag pratade i hundranittio. Blev bjuden på mackor och fick en del info sen kändes det som man gick i skolan. Fick ett norska danska test, sen skulle vi skriva en liten uppsats på engelska. Under tiden vi gjorde detta började intervjuerna. Nästa vecka får jag besked på hur de gick. Håller tummarna.

Nu väntar jag på att klockan ska gå fram några timmar. Har vandrat till något mc Donalds på segeltorg tror jag. Annars vet jag inte alls var jag är. Jo i Stockholm men de är också allt haha. Flyget hem till Skåneland går halv tio i kväll, lagom segt men va ska man göra (:

Blir väl att ta sig till flygplatsen snart ändå, de är inte så jätte varmt för någon Stockholms promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0