Jag lever inte för någon annan.

Får väl säga att det är en positiv sak med att vara singel. Skulle jag få för mig att åka till Afrika och studera lejon, eller åka till Australien och lära mig surfa, eller vad som helst så kan jag göra det. Precis som Thailandresan, hade inget som hindrade mig och därför åkte jag. Jag tänker inte stanna här för att jag kommer sakna ett få tal personer, i framtiden kommer jag ändå flytta ifrån Skåne om jag får möjligheten. Därför jag har bott här i 24år och ännu inte hittat något som skulle få mig att stanna.

Inom Sveriges väggar är Göteborg en stad jag gärna flyttar till. Gillar deras dialekt och jag har nog aldrig träffat en otrevlig Göteborgare, förutom på Mc Donalds men det var stängning och dom ville hem då kan väl vem som helst va grinig. Stockholm, dit skulle jag aldrig vilja flytta. Då stannar jag hellre kvar här och är en medelmåtta i resten av mitt liv? Äh va vet jag, nu kommer jag garanterat flytta till Stockholm bara för det. Allt jag säger att jag aldrig ska göra, gör jag ju ändå. Förutom att vara otrogen för det är bara enorm brist på respekt och så lågt sjunker jag inte.

Nej jag vimsar bara runt, återgår till mina serier igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0