Lördagen 14 April.

Är ordentligt trött och vill helst sova några timmar till, men det kan jag ju glömma. Om cirkus en halv timme ska jag köra mot Ängelholm och sen bär det upp till Stockholm part 2. Hoppas på att jag kan checka in direkt på mitt hotell för isf tänkte jag sova en timme innan jag drar iväg på mitt möte.

När mötet är slut kan jag gå tillbaka och sova en stund till, sen på kvällen är det mingel som gäller. Kommer nog att bli en bra helg. Nu ska jag klä mig, rita ett ansikte och packa färdigt min väska, trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0