Lördagen 21 April.

Vilken natt det blev, aldrig trodde jag att jag skulle hålla hela vägen till morgonen. Hittade en deckat Håkansson på toaletten, lillebror fick hjälpa mig in med honom i vardagsrummet så han kunde sova där istället. Kvällen var helt okej tills det blev lite bråk och helt plötsligt va där två piketbussar utanför. Jag sprang för att säga en sak till någon innan dom åkte iväg, tog kort på bussarna och polisen bara "Tar du kort" "Japp" "Du lägger väl inte upp det på facebook" "Nej självklart inte" (men sa ingenting om bloggen haha).


När polisen kört kom den försvunna killen tillbaka. Dansade, drack och hade rätt roligt. Solen gick upp och då fick vi avrunda, taxin kom till återstående folk och jag gick in och gjorde lite nudlar, skrev en lapp till Håkansson men tack & lov bad han inte mig om skjuts när han åkte hem idag. Lika bra för jag hade nog inte varit nykter till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0