Ont i magen.

Har skrivit ut min text både som maxad text och som stödordstext. Hållt på att öva in mig framför speglen men kan inte känna att morgondagen kommer bli bättre för det. Jag kommer vara så nervös att allt som kommer är darr precis som den där idol auditionen för fem år sen.

Alla papper är framplockade, kopior är gjorda, bild är fram plockat. Flygbiljetter och boardingpass är utskrivna. Känner mig ganska redo, men nu ska jag ge mig på den största uppgiften efter föredragssaken, det är välja kläder :o

- Bilden har ingenting med texten o göra, bara en vanlig posar bild haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0