Påskägg till mig själv efter påsk.

- Efter att ha fått support av mina vänner att skorna är snygga och mammas skratt känns mer och mer avlägset så har jag bestämt mig att dessa ska va i mitt fantasi påskägg till mig själv (; Köpta från have2have.


Ser ju redan mig i dessa skorna, ett par jeans shorts på en filt i en park med alkohol och Marwin i liknande klädsel och med mer alkohol. En perfekt kväll! (;
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0