Söndagen 15 April.

Fy fan har jag nog bara att säga just nu. Natten tog slut sent och klockan sex fick jag sova. Kändes som jag sovit skit länge när larmet ringde vid nio. Låg kvar tills nu men hade legat kvar längre om det inte varit för att jag måste checka ut från hotellet klockan 12.

Solen skiner lite smått här i Stockholm så planen är väl att jag ska ta mig mot slottet och turista men jag mår inte helt hundra idag så jag är inte så sugen på att vandra längst hela Stockholm. Räcker att jag gjorde det i natt för att ledsaga två vilsa pojkar (; haha. Men hade rätt roligt.

Själva minglet, vet inte vad jag ska säga. Till en början tyckte jag det var skit kul, men skulle man försöka sälja in sig på riktigt denna kväll så måste jag säga att det gick åt pipan. Då kanske man ska vara en klängig liten sak. Gick inte hem hos mig, någon måtta får det vara och honom drack med. Men kvällen var helt okej, det var bara sälja in sig saket som var överskattat.

Btw kolla den här, världens roligaste handtork? Sätt ner händerna och den börjar blåsa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0