Det åskar i min mage.

Suttit på kontoret i princip hela dagen, gjort en massa förberedelser inför imorgon då det är flygplatsdag. Eftersom jag har servicetelefonen är jag dock placerad i hamnen för att möta alla gäster som ska med och kommer ifrån båtarna. Varit iväg en liten sväng med bilen och lämnat ut lite brev, annars suttit här.
 
Nu verkar jag va skit hungrig eftersom det verkligen åskar i magen. Så hinner kanske koka lite nudlar (som jag var så smart och tog med mig från Sverige när jag var på besök. Jag vet ju nu till kommande säsonger att det är mat som ska fylla halva väskan hehe) innan vi ska gå på nattbio. Kolla på Snow white and the huntsman på utebion under stjärnorna. Någon som vill komma med mig på date? Inte det, nej inte jag heller, med dig alltså (;
 
Vilket härligt litet gäng vi är här, kommer sakna det när säsongen tar slut. Detta var ju liksom oskulden på reseledar livet om man kan säg det, första gången det varit något speciellt? Eller va. Den tomma magen som pratar, borde kanske sluta va så flumm och lite mer seriös. Vet ju inte vad för folk som läser här. 
 
Jag bara gillar livet, svårare än så är det inte (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0