Fredagen 17 Augusti.

Killarna är fortfarande kvar på högstadiet. Ni kommer väl ihåg er första tryckare när ni gick på småskolan, typ på lågstadiet. Jag gör det fortfarande. Stå där med armarna om varandra och sen hade han sina händer på rumpan. När dansen var över sprang man tillbaka till sina tjejkompisar och sa ”såg ni var han hade händerna någonstans?” och det var något nytt, något kul. Sen ville man kanske bara dansa fler tryckare.

 

Now days. Man är ute och dansar på en nattklubb och rätt som det är får man en hand på rumpan. Inte lika charmerande som när man var liten, inte det minsta gulligt i heller. Istället blir man förbannad. För det står inte i min panna ”ta gärna på mig fast vi inte känner varandra”.

 

Så jag undrar ifall killarna fortfarande är kvar i högstadie-stadiet och tror att det är okej att ta någon på rumpan. Det hade kanske varit okej om vi hade dansat, men om vi inte ens gjorde det vem sa att du fick röra mig?

 

Det är lite kränkande faktiskt. Det är inte okej.  Så killar, bjud upp henne först sen kanske ni får röra (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0