Dream a little dream about me.

Finns det något värre läte än katter i slagsmål, lovar det går nästan en ilning längst ryggraden på mig. Mardrömsläte! Jag gillar inte katter det kan jag erkänna, visst kattungar är söta men annars är jag rädd för katter. Att de ska bitas. Dessutom har jag så många gånger haft drömmar jag blivit total attackerad av katter så det är drömmarnas fel.

 

Precis som de där med kärlekskänsla när man vaknar upp för att man var kär i drömmen. Om drömmar kan göra sån inverkan på en så är jag rädd att jag snart inte kan veta vad som är på riktigt och vad som styrs av mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0