Känner mig lite ledsen.

Vintern börjar närma sig med stormsteg och det märks otroligt mycket. Sommardestinationerna stänger snart ner och man har önskat sina platser till vintern. Några har fått sina platser och några har inte. Jag tror dessvärre inte att jag kommer bli placerad. Jag vet att det handlar om att jag är en ny svensk tjej, vilket gör det svårt att få en plats för det finns många fler och inte så många destinationer. Men jag känner ändå såklart att det är personligt och att det är jag som är kass. Men ja what to do what to do.
 
Jag tar inte ut någonting förrän jag har det svart på vitt, jag vet inte vad som sker till vintern och tills dess så yttrar jag mig inte. Jag har reservplaner så jag tror inte jag står helt och stampar vid ett stup men ovisshet är alltid lite jobbigt. Väntan på svar. 
 
Jag har haft så sjukt kul och jag har haft turen som hamnat i ett så bra team. 
Heja Apollo team skiathos sommaren 2012!
 
- Vilken sommar, det kommer va med glädje som jag tittar tillbaka på denna tiden! (:

Kommentarer
Postat av: L.

Tycker om bilden ^^ Helt glad bild

Svar: ja jag älskar den (:
mysaansvensson.blogg.se

2012-08-28 @ 23:23:14
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0