Lördagen 25 Augusti.

Godmorgon alla glada, solen skiner och det närmar sig säkerligen 30 grader om det inte redan är så. Det är visserligen lite kul hur 30 grader i skuggan hemma i Sverige är en varm dag medan 30 grader i skuggan här i Skiathos är en svalkande dag haha.
 
Nu ska vi snart ta oss an flygplats dagen ska möta min chafför & buss om 10 minuter sen är det en buss full med norrmän jag ska ta till flygplatsen. Sen rullar det på väldigt fort och helt plötsligt är det eftermiddag och göra sig redo för city walken.
 
Imorgon är jag som sagt ledig och jag vill ta till vara på dagen och få mycket sol precis som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0