Onsdagen 22 Augusti.

Har varit en dag på kontoret idag med allt från samtal, sms, bokningar, möten till välkomstmaterial och tonfisksallad. Håller på att kopiera upp ALLT välkomstmaterial. Det är ganska mycket papper det rör sig om. Sen ska det vikas. Så nu vet ni vad jag har för mig.
 
Imorgon är det utflyktsdags, Island Hopping, sen är det fredag och jag är äntligen ledig! Fy fasen va härligt. Fast jag kan visserligen inte roa mig allt för mycket innan löning. Mesta delen av lönen gick ju på flygbiljetterna hem. Så det är tur jag har ett skåp fyllt med mat så svälta kommer jag ju absolut inte göra haha.
 
Nej återgå till arbetet kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0