Semestern är snart slut.

Det känns så nu eftersom tillbaka biljetten precis bokades, fast jag har några dagar kvar. Det har varit behövligt att komma hem lite till familjen. Så mycket som jag kramat mamma under dessa dagar har jag nog inte gjort på hela året. Sitter där på armstödet till fåtöljen och håller om henne. Jag e lite kelsjuk och här hemma kan jag ju tro att jag är ett barn.
 
Men snart åker jag som sagt tillbaka till Grekland igen, till Skiathos. Till värmen, solen och det otroligt fina. Det är otroligt vackert där borta. Ni har väl själv sett på en del av de bilder som hamnat här.
 
- Platsen som jag kallat för hemma de senaste månaderna. Skiathos town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0