Söndagen 12 Augusti.

Födelsedagsfesten igår var mycket lyckad. Började med att vi gjorde en typ av femkamp där mitt lag dessvärre losade men det var riktigt kul (: Sen drog musiken igång där inne och det blev dans, sång, beer bongande. Efterfestade hos Adam, vaknade vid elva och åkte hem.
 
Varit helt död, sov till fyra sen har jag mått riktigt dåligt. Minisyrran kom med spannen precis i rättan tid för då behövde jag kräkas lite, va är inte en bakfylla utan det? Precis. Knappt fått i mig någon mat idag, nudlarna nu på kvällen va inte vidare goda så jag fick inte ner de heller. Men en liter cola har jag iallafall fått i mig. 
 
Så denna dagen känns ganska tråkig dessvärre. Imorgon blir det packa för på natten går bilen mot CPH sen åker jag tillbaka till Grekland för min semester är slut. Arbete i ca 2 månader sen är säsongen slut och då beger jag väl mig hemåt igen en liten vända. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0