Tisdagen 28 Augusti.

- Innan strömmen gick igår så avrundade jag kvällen med att äta upp min sista bit brieost med lite vindruvor och digistivekex med ost. Det satt fint i magen.
 
- Läste lite i en skvallerblaska som jag fick med hemifrån. Försökt läsa lite i taget för det är min sista. Denna nyheten kom jag ju med för ganska längesen så detta visste  vi ju redan (;
 
Idag har jag varit ute på hotellen hela förmiddagen. Sitter på kontoret nu och har gjort lite förberedelser inför flygplatsdagen på lördag samt gjort lite andra arbeten vid datorn. Nu ska jag snart gå hem och äta lite och förbereda mig inför morgon dagen. Har sea and sun utflykten imorgon och den har jag inte guidat innan så är lite nervös men har min manual att läsa igenom. Kommer nog gå bra. 
 
Sen är jag ledig på torsdag och fredag vilket betyder att jag SKA ligga på stranden många timmar för jag måste arbeta på brännan. Även om jag ligger mest i skuggan för jag inte riktigt klarar av att svettas så mycket i ansiktet. Men det blir nog bra!
 
- Halv utsikt från ett av våra hotell som ligger ganska nära Skiathos town.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0