Det är julafton, i Egypten.

Japp klockan har passerat tolv här vilket betyder att det är julafton. Ingen känsla av det what so ever men jag tror det blir en fin afton ikväll med kollegorna!
 
Ikväll har vi varit nere hos killarna och firade Stefan som fyllde år. Dem bjöd på lasagne, playstationspel, vattenpipa och öl. Sen spelade vi lite frågespel på mobilen och hade en himla hygglig afton.
 
Nu är det bums i säng för larmet är ställt på typ kvart över sju, halv åtta. 
__
It's been Stefans birthday so we went down to the boys for dinner and some playstation, shisha, beer and that was very nice. And now it's christmas cause it's over 00.00 here in Egypt. But we say merry christmas "tomorrow".
 
Sleep tight everyone. If you've been good this year maybe santa will come and give you something (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0