Tisdagen 11 December.

Är ju ledig idag och drog för mörkersaket för fönstret och hade inget larm på mobilen för tänkte jag skulle vakna av mig själv runt middags tid. Vaknade till så var klockan bara 9 och jag tänkte nej nej nej. Så jag la huvudet på kudden och sov till klockan 12 istället.
 
Har diskat, håller på att tvätta och har varit och handlat lite. Kände att jag var sugen på något men hade ingen aning om vad så kom ifrån affären med både kakor, godis och nötter. Hittade nya Annas pepparkakor men dessa var med mandel i.
 
Har roat mig med The wood wife hela dagen nästan. Ikväll verkar det stå tacos på menyn! mums!
__
I have the day off today and I am doing as little as possible. Been to the store cause I had cravings for something. Came home with new Anna's ginger thins but with almonds in them. Candy and nuts was also coming with me home (;
 
Been washing clothes today, other then that I've been in bed watching episodes of The good wife. The menu for today is tacos!! (:
 
- Tycker förövrigt detta är skit kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0