Det börjar bli sent.

Jag mår illa så jag tänkte sänka ett stort glas vatten. Sen tänkte jag fylla glaset på nytt och ta med det in i rummet, ställa brevid sängen som nattavann (på ren skånska). Släcka ner och låta det sista ljuset brinna ut av sig själv. Lite supernatural för att jaga upp tankarna och få sjukt konstiga drömmar. Ja sen tänkte jag då försöka sova lite också.

Har iallafall skickat iväg två stycken ansökningar, inte för jag tror jag kommer få den där utbildningen men ja. Man kan ju alltid försöka och det var precis det jag tänkte innan jag klicka på skicka. "Ge det en chans". Att skicka ger ju en större chans, ett nej är ju ett steg i rätt riktning jämfört med inget alls menar jag. Jaja vi ser väl var detta tar oss. Tror dock jag är meant to be med pepparkakorna, forever and ever and than ever again.

Med detta säger jag godnatt, and than some.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0